Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου Το 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ   στεγάζεται σε σχετικά νεόδμητο κτίριο της οδού Αιγέως 41-43 και Αγησιλάου, από τις 25/2/2005, στο Γ΄ Δημοτικό διαμέρισμα του Δήμου Καλλιθέας στην Ακτή Καλλιθέας (Τζιτζιφιές). Λειτουργεί ως πρωϊνό δημόσιο σχολείο και δίπλα του στο ίδιο προαύλιο βρίσκεται και το 1ο Γεν. Λύκειο Καλλιθέας, με το οποίο μοιράζεται το θέατρο, ως ξεχωριστό οικοδόμημα στο ίδιο συγκρότημα. Στο Διδακτικό προσωπικό ανήκουν 14 οργανικά εκπαιδευτικοί ενώ το υπόλοιπο απαραίτητο διδακτικό προσωπικό αποτελείται από αναπληρωτές ή αποσπώμενους από άλλα σχολεία, οι οποίοι τοποθετούνται στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς. Δεν διαθέτει επιστάτη και  Γραμματέα, ούτε μόνιμο καθαριστή, οπότε ο Δήμος μας διαθέτει κάθε χρόνο διαφορετικό. Το Σχολικό έτος 2020-21 το μαθητικό δυναμικό ήταν 164 μαθητές. Α΄ τάξη: (03) τμήματα με 62 μαθητές, Β΄ τάξη: (02) τμήματα με 45 μαθητές, Γ΄ τάξη: (03) τμήματα με 57 μαθητές Το σχολείο μας διεξαγάγει πολλές δράσεις (πολιτιστικές, περιβαλλοντικές, αγωγής υγείας κλπ.). Το σχολικό όμως αυτό έτος, οι δράσεις ήταν περιορισμένες. Λόγω της πανδημίας της covid-19 το Σχολείο λειτούργησε για μεγάλο χρονικό διάστημα εξ αποστάσεως. Η τηλεκπαίδευση οργανώθηκε από την Διεύθυνση και λειτούργησε ικανοποιητικά. Οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές, ανταποκρίθηκαν ικανοποιητικά στις ανάγκες της τηλεκπαίδευσης. Οι μαθητές αξιολογήθηκαν κατά την διάρκεια της τηλεκπαίδευσης με σύγχρονο αλλά  και με ασύγχρονο τρόπο.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Θετικά σημεία Η ανταπόκριση εκπαιδευτικών και μαθητών/μαθητριών στις ανάγκες της τηλεκπαίδευσης. Οι σχέσεις εμπιστοσύνης και σεβασμού εκπαιδευτικών-μαθητών μαθητριών. Η συνεργασία με τους Γονείς/Κηδεμόνες. Οι κτιριακές εγκαταστάσεις (σχετικά νεόδμητο κτίριο) και ή ύπαρξη θεάτρου στη διάθεση των αναγκών του σχολείου. Σημεία προς βελτίωση Εμπλουτισμός μεθόδων διδασκαλίας. Ανάπτυξη υποστηρικτού μηχανισμού για μαθητές προερχόμενους από άλλες χώρες.

Διοικητική λειτουργία

Θετικά σημεία Αποτελεσματικός  προγραμματισμός και οργάνωση λειτουργίας του Σχολείου. Συνεργασία με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας  τους τοπικούς φορείς και την Σχολική Επιτροπή

Σημεία προς βελτίωση Τεχνολογική  αναβάθμιση του Σχολείου. Φύλαξη του σχολικού συγκροτήματος τις ώρες μη λειτουργίας και κυρίως τις βραδυνές. Αναγκαιότητα υποστήριξης της Διεύθυνσης (επιστάτης) και διδασκόντων (Γραμματέας).

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Θετικά σημεία  Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε πολλές δαδικτυακές επιμορφωτικές δράσεις.

Σημεία προς βελτίωση Όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες χρειάζεται προγραμματισμός  για ενδοσχολικές επιμορφωτικές δράσεις και συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά προγράμματα